WATTON

Гарантія та повернення

Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає лише новий товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, вм’ятин, потертості і тп.

А також повинно бути збережено:

  • повний комплект товару;
  • цілісність і всі компоненти упаковки;
  • ярлики;
  • заводське маркування.

Якщо товар не працює обмін або повернення товару відбувається лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Обмін або повернення товару відбувається з понеділка по четвер з 10.00 до 17.00 год. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт.

Повернення коштів на банківську карту

Повернення грошових коштів на банківську карту здійснюється на ту карту, з якої була оплата (карта повинна бути емітована на території України; валюта карти – гривня). Термін перерахування грошових коштів від моменту прийняття товару до повернення становить 3-4 робочих дні. Зарахування та зняття грошових коштів згідно з тарифами Вашої картки.

Гарантійний ремонт товару.

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є адреси і телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Для здобуття безкоштовного гарантійного обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон впродовж всього терміну експлуатації товару.

Якщо в гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати Ваш товар.

Якщо в гарантійний період виріб придбаний у нас вийшов з ладу по вині виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у випадку:

  • порушення збереження гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантійного талона.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли унаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, дії рідини, запиленості, механічного пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з"єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.